روزهای قشنگ زندگی من







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سلام بهونه قشنگ من برای زندگی

آره بازم منم همون دیونه همیشگی

فدای مهربونیات چه میکنی با سرنوشت؟!

دلم واست تنگ شده بود این نامه رو برات نوشت!



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت5:21---20 مرداد 1391
سلام وب خوبی داری بمنم سر بزن خوشحال میشم






maryam
ساعت5:17---20 مرداد 1391
سلام وب خوبی داری بمنم سر بزن خوشحال میشم



Alireza
ساعت11:27---24 تير 1391
سلام.
خوبی؟
مرسی از وب خوبت...

خیلی مطالبت قشنگن...

اگه یه سر به وبلاگ من هم بزنی خیلی خوشحال میشم...

بازم مرسی
:دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط عشق در 10:34 قبل از ظهر | |